Recursos per a docents

Vídeo

9 - Obrim per vacances - Investiguem habilitats i ODS amb en Hopper

Nivell: Primària (cicle superior) i Secundària (primer cicle)
Realització i Producció: El detectiu Hopper (Pere Hosta i Helena Escobar) i Dipsalut
Proposta pedagògica: Equip del «Sigues tu» de Dipsalut
Durada: 3:14

Descripció

El detectiu Hopper necessita un petit descans laboral i decideix fer vacances. Quan ja té la maleta feta i està a punt de marxar, rep una trucada: li proposen portar un cas apassionant. No sap què fer, si marxar de vacances o resoldre aquest cas que tant el motiva.

Pertany a la sèrie de vídeos Investiguem habilitats i ODS amb en Hopper, que tenen dos objectius principals:

Aquest concretament us permetrà treballar l'habilitat de PRESA DE DECISIONS I SOLUCIÓ DE PROBLEMES i els ODS 11 (Ciutats i comunitats sostenibles) i 15 (Vida terrestre).

 A la fitxa adjunta trobareu diferents propostes per fer a l'aula. Dipsalut posa de disposició dels centres que estan duent a terme el programa el recurs de teatre El cas del Dr Hopper. Està adreçat a l'alumnat de cinquè de primària. En cas que hi tingueu interès, poseu-vos en contacte amb la vostra persona de referència del "Sigues tu" o bé envieu-nos un correu a info@siguestu.cat.