- Primària
- Habilitats per a la vida
- teatre
L’objectiu d’aquestes activitats és que, després del visionat de l'obra de teatre, l’alumnat de CS pugui reflexionar sobre el que els agrada i el que no i les coses que els generen benestar.
L’objectiu d’aquestes activitats és que, després del visionat de l'obra de teatre, l’alumnat de CS pugui reflexionar sobre el que els agrada i el que no i les coses que els generen benestar.
Aquest document presenta pautes bàsiques que poden ser útils per acompanyar l'alumnat en el seu aprenentatge de les habilitats per a la vida. També convida a pensar des de quin paradigma es desenvolupa la tasca com a docents i facilita la reflexió sobre els aspectes que interfereixen en com ens relacionem, i per tant, en com eduquem.
L’objectiu d’aquesta dinàmica és establir un espai ritualitzat i de confiança per compartir amb tot el grup. Ens ajudarà a promoure la cohesió de grup, ja sigui amb els infants o entre el claustre. Ens caldrà un objecte per fer servir com a tòtem: pot ser un objecte personal que portem de casa amb el qual ens identifiquem o un objecte que decideixi el grup en aquell moment. També ens caldrà música relaxant de fons.
Aquest recurs us permetrà treballar l'habilitat de PENSAMENT CRÍTIC i els ODS 7 (Energia assequibles i no contaminant) i 14 (Vida submarina) a partir del visionat del curt Qui diu la veritat?
La sèrie d'activitats Investiguem habilitats i ODS amb en Hopper estan pensades per poder treballar les 10 habilitats per a la vida (OMS, 2003) i els 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).
Dipsalut posa de disposició dels centres que estan duent a terme el programa el recurs de teatre El cas del Dr Hopper. Està adreçat a l'alumnat de cinquè de primària. En cas que hi tingueu interès, poseu-vos en contacte amb la vostra persona de referència del "Sigues tu" o bé envieu-nos un correu a info@siguestu.cat.
El detectiu Hopper està a l’oficina tocant música amb un acordió, quan de sobte li arriba una carta anònima amb una notícia sobre les centrals elèctriques. Ell no acaba de saber si el que diu la carta és cert, per tant, buscarà la manera de treure les pròpies conclusions.
Cal tenir en compte que les informacions que apareixen al vídeo no sempre han de ser certes. En la història es busca crear confusió per tal que el detectiu posi en joc el pensament crític fent recerca, qüestionant el que li arriba i buscant fonts fiables.
Pertany a la sèrie de vídeos Investiguem habilitats i ODS amb en Hopper, que tenen dos objectius principals:
Aquest concretament us permetrà treballar l'habilitat de PENSAMENT CRÍTIC i els ODS 7 (Energia assequibles i no contaminant) i 14 (Vida submarina).
A la fitxa adjunta trobareu diferents propostes per fer a l'aula. Dipsalut posa de disposició dels centres que estan duent a terme el programa el recurs de teatre El cas del Dr Hopper. Està adreçat a l'alumnat de cinquè de primària. En cas que hi tingueu interès, poseu-vos en contacte amb la vostra persona de referència del "Sigues tu" o bé envieu-nos un correu a info@siguestu.cat.
Aquest recurs us permetrà treballar l'habilitat de la PRESA DE DECISIONS i la SOLUCIÓ DE PROBLEMES i els ODS 11 (Ciutats i comunitats sostenibles) i 15 (Vida terrestre).a partir del visionat del curt Obrim per vacances.
La sèrie d'activitats Investiguem habilitats i ODS amb en Hopper estan pensades per poder treballar les 10 habilitats per a la vida (OMS, 2003) i els 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).
Dipsalut posa de disposició dels centres que estan duent a terme el programa el recurs de teatre El cas del Dr Hopper. Està adreçat a l'alumnat de cinquè de primària. En cas que hi tingueu interès, poseu-vos en contacte amb la vostra persona de referència del "Sigues tu" o bé envieu-nos un correu a info@siguestu.cat.
El detectiu Hopper necessita un petit descans laboral i decideix fer vacances. Quan ja té la maleta feta i està a punt de marxar, rep una trucada: li proposen portar un cas apassionant. No sap què fer, si marxar de vacances o resoldre aquest cas que tant el motiva.
Pertany a la sèrie de vídeos Investiguem habilitats i ODS amb en Hopper, que tenen dos objectius principals:
Aquest concretament us permetrà treballar l'habilitat de PRESA DE DECISIONS I SOLUCIÓ DE PROBLEMES i els ODS 11 (Ciutats i comunitats sostenibles) i 15 (Vida terrestre).
A la fitxa adjunta trobareu diferents propostes per fer a l'aula. Dipsalut posa de disposició dels centres que estan duent a terme el programa el recurs de teatre El cas del Dr Hopper. Està adreçat a l'alumnat de cinquè de primària. En cas que hi tingueu interès, poseu-vos en contacte amb la vostra persona de referència del "Sigues tu" o bé envieu-nos un correu a info@siguestu.cat.
Aquest recurs us permetrà treballar l'habilitat de l'ADVOCACIÓ I DEFENSA i els ODS 10 (Reduir les desigualtats) i 13 (Canvi climàtic) a partir del visionat del curt Podem fer-hi alguna cosa?
La sèrie d'activitats Investiguem habilitats i ODS amb en Hopper estan pensades per poder treballar les 10 habilitats per a la vida (OMS, 2003) i els 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).
Dipsalut posa de disposició dels centres que estan duent a terme el programa el recurs de teatre El cas del Dr Hopper. Està adreçat a l'alumnat de cinquè de primària. En cas que hi tingueu interès, poseu-vos en contacte amb la vostra persona de referència del "Sigues tu" o bé envieu-nos un correu a info@siguestu.cat.
El detectiu Hopper s’adona que el planeta està cada vegada pitjor: pobresa, contaminació, desastres naturals... Decideix fer servir les seves influències i contactes per millorar el món.
Pertany a la sèrie de vídeos Investiguem habilitats i ODS amb en Hopper, que tenen dos objectius principals:
Aquest concretament us permetrà treballar l'habilitat de l'ADVOCACIÓ I DEFENSA i els ODS 10 (Reduir les desigualtats) i 13 (Canvi climàtic).
A la fitxa adjunta trobareu diferents propostes per fer a l'aula. Dipsalut posa de disposició dels centres que estan duent a terme el programa el recurs de teatre El cas del Dr Hopper. Està adreçat a l'alumnat de cinquè de primària. En cas que hi tingueu interès, poseu-vos en contacte amb la vostra persona de referència del "Sigues tu" o bé envieu-nos un correu a info@siguestu.cat.
Aquest recurs us permetrà treballar l'habilitat de la COL·LABORACIÓ I EL TREBALL EN EQUIP i els ODS 16 (Pau, justícia i institucions sòlides) i 17 (Aliança pels objectius) a partir del visionat del curt Fem pinya!
La sèrie d'activitats Investiguem habilitats i ODS amb en Hopper estan pensades per poder treballar les 10 habilitats per a la vida (OMS, 2003) i els 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).
Dipsalut posa de disposició dels centres que estan duent a terme el programa el recurs de teatre El cas del Dr Hopper. Està adreçat a l'alumnat de cinquè de primària. En cas que hi tingueu interès, poseu-vos en contacte amb la vostra persona de referència del "Sigues tu" o bé envieu-nos un correu a info@siguestu.cat.