-
En aquest document trobareu una dinàmica per treballar la col·laboració i el treball en equip. L'objectiu de la sessió és visibilitzar les diferències entre les persones del grup i fomentar la cooperació. Per tal de dur a terme aquesta sessió, és recomanable abans haver fer la dinàmica «Tothom és diferent» .
-
En aquest document trobareu una dinàmica per treballar la riquesa de la diversitat a l'aula. Té l'objectiu de posar de manifest els diferents gustos que hi ha entre les persones del grup i fomentar la comunicació i l’expressió.
-
En aquest document trobareu una dinàmica per parlar de la riquesa de la diversitat i treballar els valors de respecte i solidaritat. Té l'objectiu d'ajudar l'alumnat a expressar quines emocions i sentiments tenen quan senten rebuig o que es diferencien de la resta i potenciar la importància de la comunicació emocional.
-
Nivell: Primària (cicle superior) i Secundària (primer cicle)
Aquest recurs us permetrà treballar l'habilitat de l'EMPATIA i l'ODS 5 (Igualtat de gènere) a partir del visionat del curt Digues...T'escolto.
La sèrie d'activitats Investiguem habilitats i ODS amb en Hopper estan pensades per poder treballar les 10 habilitats per a la vida (OMS, 2003) i els 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).
Dipsalut posa de disposició dels centres que estan duent a terme el programa el recurs de teatre El cas del Dr Hopper. Està adreçat a l'alumnat de cinquè de primària. En cas que hi tingueu interès, poseu-vos en contacte amb la vostra persona de referència del "Sigues tu" o bé envieu-nos un correu a info@siguestu.cat.
-
Aquesta dinàmica ens pot ajudar a entrenar la consciència i l’autoconeixement dels infants. Per fer-ho els demanarem que reflexionin sobre el que els agrada d'ells mateixos, amb què s'ho passem bé o de què se senten orgullosos amb l'objectiu de desenvolupar una autoestima positiva.
-
Nivell: Primària i secundària
Aquesta dinàmica ajuda a conscienciar a l'alumnat com actuem amb els altres; «No facis als altres el que no t’agradaria que et fessin a tu.»
-
Nivell: Primària i Secundària
Aquesta dinàmica proposa diferents activitats per treballar el llenguatge no verbal i posar de manifest les confusions en la comunicació. Permet reflexionar sobre la importància de la comunicació interpersonal i els errors d'interpretació que es produeixen tot sovint.