- Secundària
- Eix Convivència ESO
- Autoconeixement
- Cohesió de grup
Aquesta sessió té com a objectiu Ajudar l’alumnat a prendre consciència de com les experiències personals viscudes influeixen en la percepció de l’autoestima i en la cohesió grupal.
Aquesta sessió té com a objectiu Ajudar l’alumnat a prendre consciència de com les experiències personals viscudes influeixen en la percepció de l’autoestima i en la cohesió grupal.
Aquesta sessió té com a objectiu ajudar l’alumnat a reflexionar amb relació a l’habilitat de col·laboració i treball en equip aplicada a la cohesió de grup.
Aquesta sessió té com a objectius reflexionar en relació a l’autoestima, promoure l’autoconeixement de l’alumnat i posar en valor les qualitats pròpies que influeixen positivament en la cohesió grupal.
En aquesta sessió es pretén introduir el concepte ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible) alhora que es fa un treball de cohesió de grup i s'entrenen les habilitats interpersonals i de comunicació, especialment la col·laboració i el treball en equip. També té com a objectiu promoure espais per a l’apoderament individual i comunitari al centre escolar.
En aquesta sessió reflexionarem com afecten a les persones les conductes violentes a partir de la metàfora d'una planta a la qual li fan bullying. Està pensada per cicle superior de primària.
Aquesta sessió té l'objectiu de treballar uns compromisos de convivència a l'aula amb l'alumnat de sisè o cicle superior. Us recomanem abans haver dut a terme les sessions: Prou abusos i El mural de les violències.
Aquesta sessió està pensada per sisè de primària. Té l'objectiu de visibilitzar les violències que produeixen a l'aula, detectar les necessitats i fortaleses del grup i així promoure el benestar grupal. Es recomanable fer abans la sessió Prou abusos.
Aquesta és la tercera sessió de l'itinerari de Cohesió de grup per 2n de primària.
Aquesta és la tercera sessió de l'itinerari sobre respecte a la diversitat adreçat a l'alumnat de 3r de primària.
Aquesta sessió és la segona de l'itinerari de Respecte a la diversitat adreçat a 3r de primària.