- Secundària
- Eix Convivència ESO
- Autoconeixement
- Cohesió de grup
Aquesta sessió té com a objectiu Ajudar l’alumnat a prendre consciència de com les experiències personals viscudes influeixen en la percepció de l’autoestima i en la cohesió grupal.
Aquesta sessió té com a objectiu Ajudar l’alumnat a prendre consciència de com les experiències personals viscudes influeixen en la percepció de l’autoestima i en la cohesió grupal.
Aquesta sessió té com a objectiu ajudar l’alumnat a reflexionar amb relació a l’habilitat de col·laboració i treball en equip aplicada a la cohesió de grup.
Aquesta sessió té com a objectius reflexionar en relació a l’autoestima, promoure l’autoconeixement de l’alumnat i posar en valor les qualitats pròpies que influeixen positivament en la cohesió grupal.
En aquest recull trobareu 6 dinàmiques curtes que us poden ajudar a fomentar el benestar del grup a través del joc participatiu. Estan pensades per dur-les a terme de forma aïllada o abans o després d'alguna altra dinàmica per treballar una temàtica concreta. Es poden adaptar als diferents nivells i educatius i es poden dur a terme a l'aula amb l'alumat o també amb el claustre per fomentar la cohesió entre l'equip docent.
En aquest recull trobareu 5 dinàmiques curtes que us poden ajudar a fomentar el benestar del grup a través del moviment. Estan pensades per dur-les a terme de forma aïllada o abans o després d'alguna altra dinàmica per treballar una temàtica concreta. Es poden adaptar als diferents nivells i educatius i es poden dur a terme a l'aula amb l'alumat o també amb el claustre per fomentar la cohesió entre l'equip docent.
En aquest recull trobareu 4 dinàmiques curtes que us poden ajudar a fomentar el benestar grupal a través de l'expressió sensorial. Estan pensades per dur-les a terme de forma aïllada o abans o després d'alguna altra dinàmica per treballar una temàtica concreta. Es poden adaptar als diferents nivells i educatius i es poden dur a terme a l'aula amb l'alumat o també amb el claustre per fomentar la cohesió entre l'equip docent.
En aquest recull trobareu 3 dinàmiques curtes que us poden ajudar a treballar l'acceptació i les semblances grupals amb l'alumnat. Estan pensades per dur-les a terme de forma aïllada o abans o després d'alguna altra dinàmica per treballar una temàtica concreta. Es poden adaptar als diferents nivells i educatius i es poden dur a terme a l'aula amb l'alumat o també amb el claustre per fomentar la cohesió entre l'equip docent.
En aquest recull trobareu 1 dinàmica amb 2 possibilitats de desenvolupament que us pot ajudar a treballar el benestar grupal a través de l'establiment d'objectius grupals i el compromís. Estan pensades per dur-les a terme de forma aïllada o abans o després d'alguna altra dinàmica per treballar una temàtica concreta. Es poden adaptar als diferents nivells i educatius i es poden dur a terme a l'aula amb l'alumat o també amb el claustre per fomentar la cohesió entre l'equip docent.
En aquest recull trobareu 4 dinàmiques curtes que us poden ajudar a treballar el benestar grupal a través del sentiment de pertinença. Estan pensades per dur-les a terme de forma aïllada o abans o després d'alguna altra dinàmica per treballar una temàtica concreta. Es poden adaptar als diferents nivells i educatius i es poden dur a terme a l'aula amb l'alumat o també amb el claustre per fomentar la cohesió entre l'equip docent.
En aquest recull trobareu 3 dinàmiques curtes que us poden ajudar a treballar la cohesió grupal a través de l'expressió emocional. Estan pensades per dur-les a terme de forma aïllada o abans o després d'alguna altra dinàmica per treballar una temàtica concreta. Es poden adaptar als diferents nivells i educatius i es poden dur a terme a l'aula amb l'alumat o també amb el claustre per fomentar la cohesió entre l'equip docent.