Aquesta sessió té com a objectius promoure la identificació d’emocions i pensaments associats a la idea de la masturbació i facilitar l’experimentació de l’alumnat en relació amb el plaer i la reflexió sobre les emocions que desperta.
L'objectiu d'aquesta sessió és identificar i comprendre la gelosia com a emoció i entendre’n les causes i manifestacions. També practicar la identificació de conductes provocades per la gelosia i que poden generar situacions de malestar amb un(a) mateix(a) i en les relacions.
Aquesta sessió té l'ojectiu d'ajudar l'alumnat a prendre consciència sobre el sucre que contenen alguns aliments i el seu impacte en la salut a través del treball de l'habilitat de gestió d'emocions i sentiments.
En aquest recull trobareu 12 dinàmiques breus de presentació. Totes es poden utilitzar amb grups de persones adultes (docents) i algunes amb grups d'alumnat de primària i secundària. El seu objectiu és que el grup connecti amb el moment present i es presenti davant la resta, posant en pràctica les habilitats de maneig de sentiments i emocions, comunicació interpersonal i empatia.
Aquesta és la segona sessió de l'itinerari «Sensibilització vers les violències sexuals». Té com a objectius experimentar amb el cos diferents emocions així com conscienciar sobre les diferents emocions que podem sentir en una mateixa situació.
Aquesta és la primera sessió de l'itinerari «Promoció de les habilitats en relació amb la sexoafectivitat». Té com a objectius relacionar la sexualitat amb el plaer i explorar el propi plaer més enllà de les pràctiques que habitualment entenem com a sexualitat. També explorar i conèixer el propi desig i el que ens passa quan ens posem en acció per identificar-lo, anomenar-lo, cercar-lo i afrontar les dificultats que apareixen a l’hora de satisfer-lo.
Aquesta sessió té com a objectiu reflexionar sobre els vincles i els conflictes que es produeixen en el context familiar a través de l’habilitat de gestió d’emocions i sentiments.
Aquesta sessió té com a objectius acompanyar l’alumnat en el reconeixement de les emocions en diferents contextos i ajudar l’alumnat a gestionar les emocions quan es relacionen amb d’altres persones.
En aquest document trobareu una dinàmica en la que proposem que els infants es puguin abraçar de manera respectuosa. Ens pot ajudar a treballar la cohesió de grup i el consentiment.
No hi ha més recursos
abusos sexualsacceptacióactivitat i descansaddiccionsadvocació i compromís socialafectivitat-sexualitatafrontar els desafiamentsagressions sexualsalimentacióantiracismeassertivitatassetjamentautoconeixementbenestar animalciberassetjamentcohesió de grupcomunicació interpersonalconsum d'alcoholconvivènciacooperació i treball en equipcreativitatdiversitatdiversitat funcionaldol i pèrduesdroguesempatiaesforçesquitxa emocions amb la bledaestereotipsetiquetesgelosiagenerositatgestió de l'estrèsgestió de les emocionsgènerehabilitats per a la vidahigieneinvestiguem habilitats i ods amb el detectiu hopperles parts del meu cosles parts del meu cos - p3lgbtilideratgemasculinitatsmites sexualitatmotivaciómutilació genital femeninanegociació i refúsoci nocturnodsorientació sexualparticipaciópensament críticprejudicispresa de decisions i resolució de problemespressió de gruprespecte per un mateixrobatorissalut mentalsalutogènesiseguretatsentit de coherènciasolidaritatsuperar la tensiótabacteatrevalorsviolència masclistaÚs de pantallesÚs dels medicaments