En aquest document trobareu una dinàmica per treballar la riquesa de la diversitat a l'aula. Té l'objectiu de posar de manifest els diferents gustos que hi ha entre les persones del grup i fomentar la comunicació i l’expressió.
En aquest document trobareu una dinàmica per treballar la riquesa de la diversitat a l'aula. Té l'objectiu de posar de manifest els diferents gustos que hi ha entre les persones del grup i fomentar la comunicació i l’expressió.
En aquest document trobareu una dinàmica per parlar de la riquesa de la diversitat i treballar els valors de respecte i solidaritat. Té l'objectiu d'ajudar l'alumnat a expressar quines emocions i sentiments tenen quan senten rebuig o que es diferencien de la resta i potenciar la importància de la comunicació emocional.
Aquest recurs us permetrà treballar l'habilitat de COMUNICACIÓ INTERPERSONAL i l'ODS 9 (Indústria, innovació i infraestructures) a partir del visionat del curt ON / OFF
La sèrie d'activitats Investiguem habilitats i ODS amb en Hopper estan pensades per poder treballar les 10 habilitats per a la vida (OMS, 2003) i els 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).
Dipsalut posa de disposició dels centres que estan duent a terme el programa el recurs de teatre El cas del Dr Hopper. Està adreçat a l'alumnat de cinquè de primària. En cas que hi tingueu interès, poseu-vos en contacte amb la vostra persona de referència del "Sigues tu" o bé envieu-nos un correu a info@siguestu.cat.
Aquesta dinàmica ens permet a veure que segons com diguem les coses, com ens comuniquem podem rebre una resposta o una altra. Així doncs, ajuda a treballar les habilitats de comunicació interpersonal, gestió de les emocions i els sentiments i col·laboració i treball en equip.
Aquesta dinàmica ens permet treballar, a través del dibuix d'un arbre, la consciència sobre com som, quines habilitats o capacitats destaquem en nosaltres, què hem aconseguit. De la mateixa manera, els altres companys i companyes ens poden ajudar a descobrir noves capacitats de les que no en teníem consciència. Se centra en les habilitats d'autoestima i control intern i comunicació interpersonal.
Aquesta dinàmica consisteix en resoldre en grup quina ha estat la posició d’arribada de cadascun dels cotxes a partir d’un conjunt de pistes. Permet a l'alumnat prendre consciència de la importància de la col·laboració i la comunicació interpersonal a l’hora de resoldre una tasca.
Aquesta dinàmica proposa un joc que consisteix en trobar coincidències entre els companys i companyes. Serveix per adonar-se i prendre consciència que compartim més coses amb els altres de les que ens pensem, sobretot amb aquells amb qui no interactuem quotidianament. Així doncs, abans de jutjar hem de conèixer molt bé la realitat. Es treballem les habilitats de comunicació interpersonal i col·laboració i treball en equip.
Aquesta dinàmica proposa diferents activitats per treballar el llenguatge no verbal i posar de manifest les confusions en la comunicació. Permet reflexionar sobre la importància de la comunicació interpersonal i els errors d'interpretació que es produeixen tot sovint.