-
En aquest document trobareu una dinàmica per treballar la col·laboració i el treball en equip. L'objectiu de la sessió és visibilitzar les diferències entre les persones del grup i fomentar la cooperació. Per tal de dur a terme aquesta sessió, és recomanable abans haver fer la dinàmica «Tothom és diferent» .
-
Nivell: Primària (cicle superior) i Secundària (primer cicle)
Aquest recurs us permetrà treballar l'habilitat de la COL·LABORACIÓ I EL TREBALL EN EQUIP i els ODS 16 (Pau, justícia i institucions sòlides) i 17 (Aliança pels objectius) a partir del visionat del curt Fem pinya!
La sèrie d'activitats Investiguem habilitats i ODS amb en Hopper estan pensades per poder treballar les 10 habilitats per a la vida (OMS, 2003) i els 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).
Dipsalut posa de disposició dels centres que estan duent a terme el programa el recurs de teatre El cas del Dr Hopper. Està adreçat a l'alumnat de cinquè de primària. En cas que hi tingueu interès, poseu-vos en contacte amb la vostra persona de referència del "Sigues tu" o bé envieu-nos un correu a info@siguestu.cat.
-
Nivell: Primària i secundària
Aquesta dinàmica ens pot servir per treballar la creativitat, la col·laboració i treball en equip i la negociació i rebuig. Amb l'ajuda de peces de fusta, plàstic o qualsevol altre material de diferents formes i colors, prendrem consciència de com actuem davant les situacions proposades pel joc i com col·laborem per arribar al resultat final. Així doncs, permet visualitzar com és la nostra capacitat de negociació i de treball en equip, potenciant la creativitat.
-
Nivell: Primària i secundària (cicle inicial)
Aquesta dinàmica ens permet a veure que segons com diguem les coses, com ens comuniquem podem rebre una resposta o una altra. Així doncs, ajuda a treballar les habilitats de comunicació interpersonal, gestió de les emocions i els sentiments i col·laboració i treball en equip.
-
Nivell: Primària (cicle superior) i secundària
Aquesta dinàmica consisteix en resoldre en grup quina ha estat la posició d’arribada de cadascun dels cotxes a partir d’un conjunt de pistes. Permet a l'alumnat prendre consciència de la importància de la col·laboració i la comunicació interpersonal a l’hora de resoldre una tasca.
-
Nivell: Primària i secundària
Aquesta dinàmica proposa un joc que consisteix en trobar coincidències entre els companys i companyes. Serveix per adonar-se i prendre consciència que compartim més coses amb els altres de les que ens pensem, sobretot amb aquells amb qui no interactuem quotidianament. Així doncs, abans de jutjar hem de conèixer molt bé la realitat. Es treballem les habilitats de comunicació interpersonal i col·laboració i treball en equip.